Sivun näyttöjä yhteensä

12.5.2012

Dottis ja ihanuuksia

Ihmettelette varmaan, että mikä ihmeen Dottis..no tietenkin vaaleanpunainen kirahvi suklaanruskeilla täplillä..




Malli on kirjasta Sewn Toy Tales (Molly and Me) . Ja nyt jo on tilauksessa (ainakin meidän tytöille) monta ihanuutta kyseisestä kirjasta.

Korkeutta Dottiksella on n. 40 cm. Tein kirahvin lahjaksi ystäväperheen pienelle 1 vuotiaalle tytölle synttärilahjaksi.

Ja ne ihanuudet..


Eurokankaasta löytyi ihania Disney aiheisia kankaita. Ja nämä ovat kaikenlisäksi vielä leveydeltään 140cm, eli ei niitä tavallisia Amerikkalaisia käsityöpuuvillakankaita.


Ja tässä pieni osa FB:n käsityökirppikseltä löytämistä ihanuuksista..
En edes ole muistanut kaikkia ihanuuksia kuvata.


Ensi viikolla tiedossa pitkä viikonloppu..se tietää ompelemista.. :D

3 kommenttia:

  1. Anne täällä parantelemassa tapojaan. ;) =D
    Ihana kirahvi! Olen niin kade teille jokka ymmärrätte ompelukoneita. =D Oiskohan mullakin jo pinnaa kertynyt ikävuosien myötä siinä määrin, että uskaltais taas koittaa? =D Ois muutama ihana kangas jemmassa. =D
    Aurinkoista äiskäpäivää! =)

    VastaaPoista
  2. Dottis on ihan erinomaisen hauska ja söötti! Hitsi, olen täällä yrittänyt ehtiä ompelemaan edes Tilda-kimalaista, mutta kun on niin paljon, mitä pitäis tehdä, että on vaarana, että kimalainen valmistuu vasta jouluksi :D.

    VastaaPoista
  3. Ihana kirahvi! <3 Siis mä en osaisi ikinä ommella tollaista, pehmolelujen ompelu on mun mielestä ihan ylivoimaisen hankalaa, kokeillut olen.

    VastaaPoista

Kiitos kun kävit lukemassa. Olisi mukavaa saada viestiä käynnistäsi.